neděle 26. dubna 2009

Vidí toho víc (7)

„Umře.“ Šeptala jsem a poklepávala nohou o zem.
“To neříkejte.“ Vyhuboval mi doktor Parker.
“Ale já jen říkám pravdu!“ ohradila jsem se a celá ulepená od slz se pokusila vstát. Najednou jsem upadla na zem. Všechno jsem vnímala, jenom jsem se nemohla pohnout. Doktor Parker ke mně přiběhl a začal mě zvedat. Přišla i sestra. Nemohla jsem tam zůstat. Hned jak mě zvedli jsem se rozběhla na hřbitov.
U brány vysel papír se jmény lidí, co tam byli pochováni od předvčerejška do dneska. Hledala jsem nějaké dítě. Ale jediná byla malá holčička, co už tam ležela druhým dnem. Jmenovala se Anna Rachel Skalová. Hned jsem běžela do té uličky a se slzami v očích hledala Annin hrob.
„Anna Rachel Skalová, Tim Skal, Joline Skalová, Amanda Skalová.“ Četla jsem si nahlas jména na hrobu. Podle datumů narození byli Tim a Joline její prarodiče a Amanda její sestra nebo sestřenice. Ta hrobka byla obrovská. Opodál jsem vzala lopatu a prorazila kamennou zídku která vedla k rakvím.
Spatřila jsem malou rakvičku a zablýsklo se mi v očích. Přidala jsem. Horlivě jsem tloukla do zídky a když už všechna opadala, začala jsem kopat zem. Po asi půl hodině jsme se dostala ke klíčovému bodu. Mohla jsem si na pár vteřin stoupnout do prohlubně u hrobu a opatrně vytáhnout rakev. Nejistě jsem se pustila do práce. Najednou jsem za sebou ucítila pohyb. Ani jsem se neváhala otočit, popadla rakev a začala se z prohlubně drápat. Ale někdo mi šlápnul na ruku…

3 komentáře:

  1. Už se těším na další díl, je to jedna z mála věcí (resp. knízek), co mě na netu zaujala.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak tohle je zajímavý... jen tak dál. Doufám, že pokračování bude brzo. Drastický úkol.

    OdpovědětVymazat
  3. konečně sem se dokopala tomu začít číst první díl ... jako přečetla sem je všechny do půl hodiny :D je to stě luxusní ... ale to sou tvoje dycky. přijde mi to jedinečný, ještě sem nikde nenarazila na podobný povídky :D prostě luxus. mákni s dalším dílem ;)

    OdpovědětVymazat