pondělí 6. dubna 2009

Lalala....

Nesnáším to tam. To není škola. To je ústav pro pitomou mládež dnešní nechutné doby. Divím se, že nás poušštěj domů.
Nevim nevim. Asi uteču z domova. Matka mě nutí chodit na ten hnusnej tenis a Vláďa (trenér) chce, abych místo rozcvičky běhala kilometr po křížku... Debil jedene.
Takže zítra zase budu otrávená (jak jinak) a zeblitě znuzená.
Mimochodem myslíte, že je nám k něčemu sestava počítače? Já myslím, že ne. Píše to, hraje to a to mi stačí...
A Richard si našel novou zálibu. On k Vám přijde, prst vám vmáčkne do páteře a váš hrudník vyletí jako Pamela když má předvídět orgasmus.
Pro představu jsem rychle nakreslila obrázek:



On z toho má hrozný potěšení a ždycky slintá.
Takže taky "zábava" no...
Jdu se učit tu věc...
Nazdar.

2 komentáře:

  1. Nák mě ten obrázek nejde rozkliknout, což mě irituje. A to je ta první a poslední věc zároveň.

    OdpovědětVymazat
  2. Pche. Pcheche, ten obrázek nejde ro zkliknout, ale už jako malej vypadá dobře :D Sestavu PC? vy se máte, já chcu být ajťák. Ale nejde to :(

    OdpovědětVymazat