úterý 14. dubna 2009

Blíží se bouře.

Mám divnej pocit...
Nevím z čeho, ani proč, ale pronásleduje mě to.
Mám hroznou chuť sem optas jeden příběh z takový knížky. Jsou to fakty o dětech, co jako malí vzpomínaj na svůj předešlej život.
Nevím, jestli věřím na reinkarnaci, ale přijde mi to dost zajímavý.
Ale jeden je na pár stránek.
Takže nevím...
Někdy příště.

Kdybyste mě někdo hledali, šla jsem umírat zevnitř, moje nová oblíbená činnost. Nebo spíš jdu pařit simy, a všechny je vyhubim a udělám z nich metalisty....
Tak se mějte, ani nevím proč píšu, nikdo to nečte, píšu kraviny, no co...
Nazdar...

6 komentářů:

  1. Já to čtu :-)) my kroužkovce nakonec už probrali, mám tam 1, vlastně z celé bižule mám 1, což se brzo změní. Dostanu 5, s větším štěstím 4 a s tím největším 3. Hmm, takovej je život.

    OdpovědětVymazat
  2. Já to už taky čtu, ehm... díky za ten odkaz ;)

    OdpovědětVymazat
  3. P.S.: Já jsem dobrá! Mně se podařilo přidat komentář! XD

    OdpovědětVymazat
  4. já se snažim to číst! a nejde o to že by se to nedalo číst. to ne. dá se to číst, jen občas nevim co na to napsat. a navíc poslední dobou nestíhám. nepíšu nikam. n´jenom odpovídám na komenty a píšu články. ale už nikam nechodim. sem zpratek já vim ;) ale snažim se to napravit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to díky. ačkoli mám pocit že se na mě teď všichni naštvali. nwm. ani jeden se se mnou nebaví. jako že neodepisuje. u páji chápu, nemá kredit ale dycky mi odepíše aspoň od kámoše a tomáš od matky ... chjo. a teď nic ... bože já řešim taký píčoviny :D

    já sem ale ci chodit! jenom neztíhám a když už tak nemám náladu na to vás obcházet. nic proti jako to ne ;)

    jojo básnička v pohodě. na mě až moc velkej luxus :D ani sem mu za ní nepoděkovala. neměla sem kredit. hmm ... tak si užívej svejch pochmurnejch a přesto krásnejch plánů, myšlenek nálad ... však víš ;)

    OdpovědětVymazat
  6. chjo. proč chce mít každej moje problémy??? každej mi to říká sakra už

    OdpovědětVymazat