neděle 19. dubna 2009

Smrti zdar, děti temnoty!


O čem je můj život?
Krev, Metal, Smrt, Beznaděj, Temnota, Duchovno, Láska, Smích, Deprese.

Věta co mě vystihuje?
"Život si zničila sama"

Nějak nechápu, jestli se něco děje, protože ještě včera to bylo naprosto v pořádku. Mám výčitky svědomí a ani nevím proč. Nic jsem snad neudělala. Jenom jsem řekla to, co si cítím a na tom co jsem řekla není nic špatnýho. Bylo to myšleno dobře a myslím, že to není možné pochopit zle. Ale to už je jedno. Zvrtlo se to a to znamená, že už to nenapravím.
A víte co bych teď nemohla? Kdyby někdo zazvonil. Chudák by tam čekal asi pěkně dlouho... Než bych ze sebe stáhla ty nádherně krvavý korzetový šaty, to by se asi někdo načekal...
Nevím proč je mám na sobě. Nemá tušení. Ale jsou nádherný. Možná jako protest. Hodlala jsem v nich jít do školy, ale prý mám smůlu.
Asi je zase brzo sundám. Ale nechce se mi. Je mi v nich dobře. jako ybch byla někdo jinej. Jsou takový starověký ale stejkně překrásný. Zdám se jako imbecil? Tak ať, je mi jedno co si o mě lidi myslej.
Jdu vyndat prádlo z pračky.
Mějte se lépe než-li já. Prožívejte život lépe než-li já. Loučím se.
Smrti zdar, děti temnoty!

(to teď hodlám připojovat za každé své loučení...)


5 komentářů:

  1. heh no to sem vynechala schválně ... ale zeblila no :D no tak jako užila žhe :D no jako to sem ráda že nejsem jediná, kdo z toho chcal :D já taky padala ale tak víš co, mě se jaksi motaly nohy :D heh koukám že to máš i v titulku :D hafohustomrtěkrutý :D

    OdpovědětVymazat
  2. To loučení se mi líbí... jinak o čem je můj život... no...
    Hudba, jasně. Tvoření-psaní příběhů, bez toho bych dlouho nevydržela. Sebevražda, deprese, prázdnota, zoufalost,... - to bych shrnula jako jedno téma. A dál? Nevím...

    Si ze mě děláš...! XD kolik ještě plánuješ pokračování? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jaký šaty???? :(( Já chci taky...

    OdpovědětVymazat