úterý 14. dubna 2009

Jsem v koprovce, aneb v naprosté prdeli...

Monsters calling my name...
Mám v sobě prázdnotu. Sice i temnotu, ale ostatní city jaksi vyprchali... Podle názvu skupiny Evanescence, aneb Vyprchání.
Cítím, že bych měla něco změnit.
Snad už jen vykradu banku a vykoupím metalshop...
Ale to asi není ono. Zdá se mi, jako bych měla všem ukázat, že nejsem zrovna normální. Že ve mě ta temnota je. Přijde mi, že si to lidi neuvědomujou, i kdyžy to vědí. Snad jen pár osob se mě bojí... Ale možná ani ne kvůli tomu. Chci, aby věděli, cop ve mě je a drželi se dál. Nemám chuť se kamarádíčkovat s těmi, co mi nerozumí. Možná mi nerozumíte ani Vy. Ale to je jiná. Nechci to vysvětlovat, zapoměla bych o ščem jsem chtěla psát...


Procitne ve mě ďábel a poletím do oblak...
Víte, mám pocit, že si toho lidi nevážej. Ale nač by si toho měli vážit, to mě nenapadá. Snad proto, že tvořím společnost tohoto světa. Mohli by tolerovat, že nejsem stejná a nemít tupý narážky.
Kdybych opravdu chtěla být jako oni, nešířila bych negativní energii, a hlavně svoje negativní vlastnosti, činnost a další negativní věci.
Všechno spočívá v tom, že si je nechci připustit k tělu. Nebo ne? Třeba mi vážně vymřeli pocity. Mám v sobě prázdno, nevím co dělat, ani nad čím přemýšlet. Za normálních okloností bych za jeden večer bez dobré společnosti vymyslela aspoň tři úchvatné způsoby sebevraždy, nebo svého pohřbu. Ale ono nic. Jen tady sedím, poslouchám Evanescence, někdy se mi objeví slzy v očích a já nevím proč.
Myslím, že není dobře, že mě lidi berou jako normální holku. Lžou sami sobě. A mě taky. A pak nemám být cvok.
Teď to snad vyznělo, jako by to všechno bylo v mojí hlavě. Že jsem naprosto normální, ale chci být taková a tak to píšu. Nechtěla bych taková být, ale je mi vcelku líto, že normální nejsem. Třeba psychicky jo, o čemž pochybuju, ale jsou věci, ve kterých nikdy normální nebudu. A ani být nechci.
Musej si přeci uvědomit, že nemá cenu se snažit se mnou mít něco společnýho, navíc když jsou úplně jiní. Mají spousty přátel, srandovní příhody, usměvy ve tvářích, barevné sny, smysl pro humor, a nemyslí na to, jak se zabijou... Třeba se jim zdám tak dívná,. že se snažej mě poznat. Což by vysvětlovalo, proč mě všichni odkopli. Přišla jsem na to... Jo. Lidi se snažej bejt v mojí blízkosti jenom, aby zjistili jaký to je. A nelíbí se jim to. I když se přetvařují, jaká jsem úžasná. nejsem. Jsem ubohá. A vím to. ALe mám se ráda. Přijdu si jako obyvatel planety, kterou jsem si vymyslela a jsem na ní já a nikdo jiný.
Ta planeta se bude jmenovat jako jedno cd od Evanescence... Tedy: Anywhere but home
Už jsem se asi uklidnila...
Ale prosím, pochopte to. Nechci aby si mysleli, že jsem stejná jako oni. Je to nepříjemný. A bolí to. Uvnitř...

2 komentáře:

  1. Zajímavé úvahy... během odpoledne na mě hodně doléhala představa, jaké by to bylo, kdybych konečně našla odhodlání a vydrápala se na nějakou vysokou budovu. Velice živě se mi dařilo představit si, že bych se asi začala zabývat tím, že jsem možná moc nízko a třeba bych mohla mít tolik smůly, že bych to přežila... když mi pak máma zadala úkol snést květináče z půdy (činžák, máme jen malý byt, ale na půdě ty kytky nikdo nečmajzne), pokaždé mi oči zabloudily k balkónu... jakože balkón asi v 5. patře... přišlo mi to moc nízko. Předpokládám, že to je jediný důvod, proč tohle ještě píšu. Pak mě ta nálada přešla, řekla jsem mámě, že jdu ven, čapla jsem moji aktuální závislost, knížku "Zákony silnějšího" -vřele doporučuju, jako jedna z mála končí smrtí hl. hrdiny a popisuje zradu a spol.- a šla si číst do Zámeckého parku... krom těch lidí, co občas prošli okolo, to bylo docela fajn. Potopit se do rozpadlé Prahy a zkázy, neřešit, že nastane další den, realita o sobě znovu dá vědět... no nic.

    OdpovědětVymazat
  2. Ku**a, proč, když nejdu přes Google, nezobrazujou se mi nový články???

    OdpovědětVymazat