neděle 26. dubna 2009

Sem a tam.

Dneska si musím pamatovat, že až mi Andula zavolá, nesmím jít ven. je tam totiž hrozná nuda. A deptaj mě ty lidi.
Samý :"A ty seš jako emo?"

Ani nevím, proč píšu. Jenom nevím co mám dělat. Žádná dobrá společnost na icq ani msn, tak co dělat?!
Navíc se vůbec netěším do školy...
Co se děje v pondělí...?
Je čeština (která je každe den, ale v pondělí nám zkazí den hned první hodina). Matika, kde mám dostat ten test z geošky, němčina kde mám dostat test z 6tý lekce, angličtina kde budem psát nepravidelný slovesa, bioška kde bude ta důra Plánková, kurva jedna zeblitá, a občanka s Pítrovkou, aneb zkáza jedna dvě. Potom je nějaká nechutná břečka zvaná oběd. Po "obědě" strávím dvě tři hodinky u svojí "psycholožky" a půjdu šoupat prstama o struny na kytaru...
To je jediná pozitivní věc na zítřku. A připomíná mi top, že jsem se měla naučit nějakej novej rytmus a neumím to. Znáte tu šílenou písničku "slavíci z madridu"? Tak to jsem nucena hrát. Nejhorší je ten začátek. Slyšeli jste to někdy na kytaru? To je naprosto muhzní. A taky sadisticky těžký. Ždycky udělám tah dolu, dolu nahoru nahoru a je to blbě :D Jediná věc co mi ještě jde je holubák v těch divnejch neustále se měnících rytmech, a tři kříže s efkem, což nemám šanci zvládnout, protože je to snad nejtěžší baréčko... Taky když je tam "Jen tři křííííže....." tak já ta,m mačkam věc, co nezní, nejde rozpoznat jestli někdo škrábe na dveře nebo zvrací :D
No já jdu mlátit do strun, kláves a co všecko to mám umět.
A to mi piřpomíná že jsem si umanila, že se naučim písničku Amaranth na klavír :D Umim zatím pravou ruku, ale tu levou nemám šanci dát :D

Sbohem.
Smrti zdar, děti temnoty!

2 komentáře:

  1. Jú, já se na gytáru učim pět minut denně poprve tento týden a musím se pochlubit a skromě pyšnit, že umim asi devět doopravdivskejch akordů a dalších milion vymyšlenejch, které vždycky zapomenu. A pak taky jednu písničku od Krištofů. No, právě proto se chlubím skromě :D Písnička na šest akordů :D Ale nejde mi hrát. Páč má otec debilně rozladěnou kytaru. Já chci novou a on mi ji prostě nekoupí. Debil. A slavici z madridu??? My jsme nuceni zpívat je v hudebce... Stačilo.

    PS: Naučíš se na elektrickou kytaru, já budu hrát na basu a Myself na bicí, a budeme mít skupinu :D se zkušebnou u nás ve sklepě... TO JE NáPAD!!! Jdu se zeptat kartářky, jak to dopadne. xD

    PSII: Omluv to pacholkování, co ti sem píšu, jsem unešená z jedné písničky... Od Cocottů. Eh.

    OdpovědětVymazat
  2. Helle, Slavíky z Madridu jsme se na kytaru učili taky a bylo to víc než šílený :D Nevím, zda se učíte stejný rytmus, ale... no, pravda, pro mě je kytara mučení, strašlivě mě to nebaví, vidím to jako silně negativní část dne :)

    OdpovědětVymazat