pátek 24. dubna 2009

Smrti vše. Ne jenom zdar. A navíc... Mám zelený vlasy.

Měla jsem pravdu. Ta dobrá nálada mě přešla...
Ráno mi nastříkaly ty buchty zelenou barvu na hlavu, takže vypadám jako rákosníček.
Kino? Nuda. nesnášim veselý filmy pro děti. Je to nudný.
Vůbec si tak říkám... Jsem tady potřebná? Asi ne. Nikdo mě nepotřebuje.
Pevně věřím, že mě nikdo nemá rád. Projevuje se to neustále. A dneska jsem se zase stala "velkou emařkou".
Jdeme z kina do školy a naproti mě nějakej dvacetiletej blbeček. A řve na mě "Emo né?!¨". Tak jsem mu řekla že ne a šla dál.
Nechápu to.
Svět je divnej. Ošklivej. Sprostej.
Nepotřebujete mě? Vím, že ne. Nikdo mě nepotřebuje.
Mám chuť začít všem nadávat, protože dneska mluvim nehorázně sprostě...
Ale ONI si to zasloužej.
SMRTI zdar, děti temnoty!

(promiňte že jsem na to minule zapoměla.)

2 komentáře:

  1. že tě nigdo nemá rád??? To znám. Mě taky ne. Musíme se sejít a poplakat si. Já bych to celkem potřebovala. A vezmu sitě žlutou barvu na vlasy a obě budem na žluto-blond (Vlastně na žluto). To bude prča. Cha, cha , cha.

    Dnes mi nějak přehráblo. To bude asi z té školy, která zítra zase bude. Jakjá ji nenávidim...

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, mě taky ne... vždycky mám dojem, že mi pocit, že mě nikdo nemá rád přestal vadit, a pak se to ozve znova... au...
    Zbytečná? Nevím. Tohle těžko posoudím, sama si připadám slušně zbytečná. No, to asi bude tím, že jsem, že...
    Škola, lidi, spolužáci,... půjčí mi někdo kudlu? U mě example tvrdí, že poslouchám dechovky a jedinou mojí náplní života je učení. Jo, to říkat té, co se neučí NIKDY, školu a dechovky nenávidí a netrpí nedostatkem spánku kvůli tomu, že by se učila, ale kvůli náladám znemožňujícím usnout...

    OdpovědětVymazat