sobota 18. dubna 2009

Víte co děláš člověk v prekérní situaci?


Já to totiž nevím. Mé malé úspory zase brzo vymizej, jelikož udělám nálet na metalshop a vykoupim ty nejlepší věci.
Taky jsem se rozhodla udělat zásadní změnu v mém krutém životě.
Nebudu se podstupovat rodině, učitelům, spolužákům, spoluobčanům. Nebudu poslouchat ty jejich pitomý kecy na mě. Předtím jsem jenom kývala, ale teď? Pokaždý, když ti parchanti ze školy řeknou jedinou narážku proti mně, pěkně jim to oplatím. Vytáhnu jejich nejhorší hřích, vlastnost nebo tak, a pěkně jim s tim vymelu držky... Aby se poučili, že to nemusej dělat, protože já na sobě až MOC dobře znám ti špatný.
Vy si mě klidně terorizujte a kritizujte do halelujah, to řešit nepotřebuju :D Jde mi o to, že lidi který znám to ani nechtěj tolerovat. Tolerovat že prostě nechci bejt růžovka, fajnovka a já nevim co. A nemůžu za to, že můj strýc nadává na můj obojek, na moje černý stýny, na moje divný oblečení, na mojí hudbu, na můj vnitřek.
Asi před dvěma třema rokama mi řekl, že *cituji*
"Budeš sedět někde sama, nikdo se s tebou nebude bavit! Všichni tě budou nesnášet, ty krávo!"
A pak mám mít ráda svou rodinku... On by měl bejt rád, že jeho obě dcery jsou růžovky. A nemusí proto řešit mě. Hajzl.
Loučím se...

2 komentáře:

  1. jej tak to díky. no já tu fotku udělal jen z hecu a toto z toho vzniklo :D sama sem na to dílo pyšná :D ale každopádně díky :D

    jo no já vim že si to nepochopila. asi bych to taky nepochopila :D ještě ti o tom něco někdy řeknu ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uhm... blbej strýc. Podobně nemám ráda svoji tetu, ale zase, ta se chová na venek mile... jsem jedna z mála, co prohlédnou skrz přetvářku. Nevím, proč jí poznám na očích její odpor ke mně, ale třeba máma ne... no co se dá dělat. Jak mi už hodně lehce duchovnějších lidí řeklo, citlivá. A jak řekli, těžko říct, zda je to výhoda a nebo ne, protože mi to hodně komplikuje život...

    Ohledně plánování pohřbu, děkuju za další námět k přemýšlení, tohle téma mě ještě nenapadlo... resp. vím jen, že chci být pohřbena na vesnickém hřbitově u chalupy, i za živa tam ráda chodím, každý víkend. Má to tam atmosféru... a ten dětský hrobeček s odsouvacích víkem mě fakt hodně láká...

    OdpovědětVymazat