středa 1. dubna 2009

"Chci už taky zažít svět"

Jsem zmatená. Nevím, zda-li to způsobuje moje nemoc, nebo mi zaniklo to čidlo, co chápe lidský city. Je mi hrozně. A nevím proč. Přemýšlím. Jenomže nevím o čem.Víte co je úchvatný na death metalu? Dá se poslouchat neustále dokola a nezblbnete z toho. Omámí Vás to, ale nezblbne. Nevymeje Vám to mozek, i když se to zdá- jelikož máte v hlavě jenom tu písničku. Na rozdíl od toho, když posloucháte ty laciný děvky co se nazývají „stárs dnešní doby“, které neustále zpívají jednu a tu samou větu dokola po dobu tří dvou minut. A proto miluju písničky, ve kterých jsou city. Někdo si říká, žze jsou city i v těch jejich písničkách, ale já myslím ty pocity beznaděje. Když ňáká čubka zpívá „jsem beznadějná, můj miláček spí s jinou“, není to přesně to, co myslím.Ubohé to štětky, co takovou hudbu provozují.A co neslyším, když jdu po ulici?! Řeknu Vám, co neslyšim. Neslyším metal. Ano! Slyším samou Avrilku, co se snaží napodobit zpěv, samou Vanessu, co dělá jaká není úchvatná a omdlívá sama ze sebe.Dělaj, jaký maj hrozný city, jak je svět zklamal, ale mě spíš zklamalo to,k že je slyším. A víte koho nesnáším? Nesnáším lidi, co poslouchaj popík a dělaj jaký nejsou hrozný metalisti. A bohužel, těch lidí znám vcelku dost.A to mě vede k tomu, že takovým lidem se nedá věřit. Svůj život žijou pózou, lží a nejen pro ostatní, ale sami pro sebe. Ale já toho nesnáším víc. Šak ale to Vás nezajímá. Zdá se mi, že jsem tady na nic. Nikdo mě tu nepotřebuje a bůh ví kdo by si vůbec všiml, že jsem se zabila.Nikdo by to neřešil. „Případ uzavřen. Dívka byla v citovém rozpoložení, což vedlo k sebevraždě. Lidé o ní tvrdili, že je divná. Do novin dejte, že další EMO spáchalo sebevraždu.“ A tak by to končilo.A já taky končím. Sbohem.

PS: Stala jsem se naprosto závislá na pár věcech. Jedna osoba, The.switch a Deathstars jsou pro mě teď důležitější, než kdy jindy.

1 komentář:

  1. Pop je na píču. Teď zme se v ajině učili koníčky a tam je "Poslouchání pop-music". Angličtinářovi jsem řekla, že nesnáším pop- music a on se mě hodinu ptal, proč. A já řekla, protože poslouchám metal. A on se zase nasral. Já ho zabiju. Od té doby - ačkoliv je mi trapně napodobovat tyhle věcičky -chodim s mojí vysílačkou po ulici a mám naplno puštěný METAL. A budu tak chodit furt.
    A the switch jsou super.

    OdpovědětVymazat