sobota 11. dubna 2009

Velikonoce?! Pche...

Zduřte mý drazí spoluobčané.
Musím se s Vámi podělit o skvělé zážitky.
Rozhodla jsem se, že v příštím životě budu Červená krvinka :D To čumíte, co? Já jsem taková vynalézavá, ale dohnalo mě k tomu divadelní představení...
Můžu mít prostý dotaz? Nač jsou Nám velikonoce? Máme červený prdele (s prominutím) s vajíčka musíme barvit jak diví. Ten svátek by měli vymazat (:D)...
A proto pravím "Budeme po nich ty vajíčka házet!". Oni (kluci) mají právo nás třískat po prdeli a co MY?! :D Já se přešupačím na mužské pohlaví a bude. A potom budu dělat nekalé věci XD To se těším. Taky se těším, až si dojedu na Moravu a někoho přepadnu XD
Mimochodem, jsem u sestřenic. Avyste to chápali, je Pinec. Naše oblíbená činnost. Sjedou se všici příbuzní a hrajou pinpong. Navíc je tady šíleně moc fracků (Haňula, Kubin, Milda...) a všichni něco křičej. Chtěj bonbóny, pozornost a utrápit nás. Chodíme si tak pěkně po lese, vyprávíme si, jak můj bratranec chodí na hřbitov a dělá tam čáry máry (XD) a najednou se ozve dítě. HAŇULE...Zabte ju někdo, prosím...
Už budu muset končit. A víte co?
Já Vám to povím. Jednou! JEDNOU... Jednou se něco stane. A bude to masox. Jsem asi opilá, či co, ale jsem nade vše veselá. :D
Užívejte si těch nesrozumitelných svátků Vánočních, které už máme za sebou :D
Velikonocům SMRT! Sbohem mý drazí...

1 komentář:

  1. Nekončím. dávám 13 dní blogu.cz na to, aby dal vššechno do pořádku a jestli ne, stěhuju se
    a) na cocottice.blogspot.com
    b) něco jinýho, jako třeba webnode, blogerku apod.

    Blog.cz je totiž VADNEJ. Vim, proč to říkám :D Ty asi taky...

    A já se na velikonoce dycky spakuju a jedu do přírody, ale letos, po nemoci, když nikam nesmim, se zamknu doms :P

    OdpovědětVymazat