neděle 5. dubna 2009

Kurváááá XD

Abych se přiznala, bylo to fantastický. Hned na první atrakci, nejhůř pojmenované atrakci, jsem si zlámala záda a krk. Ale to ještě nic nebylo. Ten úchylně vypadající strašidejnej dům, ve kterym nejezdíte v těch věcích, ale chodíte, byl naprosto nechutnej. Bezcitně nás tam zavřeli s nějakym holanďanem co na mě furt chmatal apak jako jestli si mě může vzít s sebou. Pak nás pustil a zavřel v jiný místnosti, kde byl výtah a zachilu z něj vylezl další pomatenec, kterej měl v ruce motorovou pilu. Ale ona jaksi byla pravá. Si vemte, že já zakopnu a vletim na ňu?! Nevadí :DAle nejlepší byla ta divná nvěc, zvaná Extréme. Bylo to masooo. Já celou tu dobu řvala Kurvááááá XD No, dvakrát jsme si navštívily :D
Taky jsem se málem poblila na jakýsi horský dráze, kde to s váma jezdilo vzhůru nohama XD50 metrovej řetízkář byla pěkná slabota, nikdo neblil, nikdo neumřel XDAle Kristýna blbila. Z jedný úchylný atrakce. To hovadí celou dobu řvalo do toho mikrofonu „YEAH!!!!“ takže jako úžasný. Já z toho málem vyletěla, no točilo se to na tyči a zvedalo se to. Zabít.Potom jsem spadla na nějaký atrakci do míst, kde se sedí a nemohla se zvednout XDMám naprosto vyřvaný hlasivky :DA nejlepší byl ten pán u nějakého domu hrůzy.Já si to šecko z venku natáčela a on nade mnou kroutil hlavou a pak tam na nás pustil nějakej plyn :DA bonus byl taky XD
Jely jsme tramvají a najednou přistoupí děda a má hromady bot. A povídá, že je měj pro Obamovi, ale že jeho dar odmítli. Pak si asi deset minut povídal sám se sebou, jaká je šílená dnešní mládež a všici na něj tak koukali :D

Má oblíbená :D Extréme :D Ale houpalo se to ai víc, ale já to nestihla točit. Dvakrát jsem se na ty lidi okolo mě málem poblila :D


PS: má to šíleně blbou kvalitu, pardon :D

1 komentář: