pátek 3. dubna 2009

Pátek a snad lze dodat jen "prrrrsk"

Abych pravdu řekla, o dnešku nemůžu říct, že jsem se nudila :D Jeden z nejlepších pátku za tenhle rok. Já totiž byla po dlouhý době venku :D Je snad 30 stupňů. Já blbá s dlouhym rukávem a černym trikem, no, bylo mi vedro XDtak jsme se tam tak s Kristýnou houpaly a pak tam přišla naše bejvalá družinářka. Na tu mám úchvatný vzpomínky :D Ždycky řvala ať se tolik nehoupeme a teď s tim nemůže nic udělat a my se houpek až do nebe :DOna přišla a jako že si jdeme koupit pití. Tak jsme šly do peminy a a za 20 kč jsme si koupily ňákej ledovej čaj. Došly jsme na křížek a učitelka co nám hlídala budny už odcházela a málem je tam nechala :DAle my tam ještě zůstaly XDJá pila a Kristýna řikala něco šíleně srandovního a já nemohla polknout a měla jsem šílenej výtlem XD A tak jsem to vyprskla do písku :DNo a když jsem se zkoušela napít znova tak zase :D Tak jsme pak hrály hru, že každá má tři pokusy a musí si aspoň jednou loknout :D No takže okolo nás bylo šíleně moc vody a všechno poprskaný a Kristýna to vyprskla na lavičku, protože ona se ke mně otočila zády, abych jí nerozesmívala a já takový „Pomalu….“ A ona to tam jaksi prskla na tu lavičku XD A pak v tom nechtěla bejt sama, tak jsem samozřejmě musela prskat na lavičku taky XDNo a za chvilku tam byla ani ne čtvrtka a zbytek byl na zemi. A Kristýna si dala trošku do pusy a začla rudnout a jako že by se chtěla smát, ale já nic nedělala. A ona si stoupla mezi ty lavičky a jako že něco udělá. Ale přišla ňáka babice a tak to musela jít ukázat dozadu na kopec XDOna páteří švihla dozadu a vyprskla to XDMám to i natočený, ale má to šíleně blbou kvalitu :D A není tam vidět to pití, ale ten pohyb… XD Stačí :DTak jsme to tam pak dělaly pořád a koukali na nás taký starý báby XD A potom jsme skákaly na lavičky z takovýho obrubníku asi dva metry nad zemí :D A kristýna našla v bundě pade, jako že si koupíme ještě jedno pití, ale radši jsme to nechaly na pondělí :DAle prdel nehorázná :D A navíc, jak jste se zaklonili, tak to pití Vám stříklo přímo do xichtu, takže jsem potom lovila kapesníky, protože přes to nebylo ani vidět :D

tak se mějte :)

1 komentář: