čtvrtek 23. dubna 2009

To byste čučeli, jaká je na světě sranda XD

Ha há!
Nějak se mi začíná svět líbit. Je to divný a asi mě to brzo přejde, ale tenhle tejden? No prdel největší XD
Ve středu jsem vyšla uze školy a co nevidím. Na trávě se stříkaj vodou Veronika, Aidam (Cocotte: Já mu tak říkám. On se jmenueje Adam, ale pro mě je to Aidam.) a Diana. Tak jako že se na to kouknu. A diana mně zlila triko a Aidam kalhoty!
Takže jsem se nasrala a házela po nich listí, což mi opláceli kvítkama :D
No. Byli třídňáky. Kodetová o mně řekla:
"To je celkem dobrý. Je sice nesoustředěná, ale jde to." XD
Plánková přišla k nám do třídy a měla proslov, jaká jsme hrozná třída a jak nás nesnáší XD
Ale dneska... To bylo sadistický XD
Celej den jsme se skoro neučili. Matiku jsme měli sice normálně, ale potom šli všici na Hurvajza a na SmartPet a nás tam zustalo jenom 16 :D(z 31.)...
Na ňéminu jsme měli Vančurovou (Žežule šla na Hurvajza.) a o hodině jsem si šla s Barborou koupit do automatu sváču.
Umírala jsem smíchy u tý blbý knížky a Bára na mě koukala jak na imbecila, což nepochybně jsem.
Potom byla čeština, kde jsme si jenom četli, četli a četli... Na výtvarce jsem kreslila kaňky a učitelka mi řekla, že je "TO ZAJÍMAVÝ!" XD
Na zemplu jsem dostala 1- za papír co jsme měli vyplnit, ale šici to opisovali od třídního šprta, takže jak jinak :D
A na ájině jsme zpívali Lemon tree XD A já chtěla zpívat wt, ale učitelka mi řekla, že je to moc vysoko... A že to nikdo neuzpívá. Tak jsem jí předvedla jak to vyzpívam a Kristýna se mě potom nechtěla pustit a neustále mě držela za ruku :D
Jo a lenka mi postříkala hlavu na modro, takže vypadám jako klaun :D
A ateliér byla největší prdel :D
Na začátku přišla Niki a dala tam velkou čtvrtku. Prej že na ňu děti lepijou zvířátka. A jak jsou ty malý vyřezovátka, ždycky tam je vzor, vy to přiložíte k papíru a cvaknete a ono se to vystřihne. A David takový :" Tyvole, to někdo stříhal?!" a Evička: "Ty to asi budeš stříhat za trest..." (je to asi tam centimetrový).
No, David zase terezu stříhal, a z jejího obrazu nějakýho zpěváka udělal hittlera XD
Jinak se zase prali, jak jinak, a kdybych to všechno měla vyprávět, nesstihla bych to ani za rok :D
A potom jako že už jdeme. No a tak se mnou šla na tramvaj Tereza a David. No, ale Tereza se na konci odpojila a já s Davidem jela sama XD
No, bylo to HODNĚ hustý XD
Já se jdu smát :D
Sbohem :D
No šílená prdel :D

5 komentářů:

  1. jó ty vyřezávátka znám ... to mám doma :D vystřihávám si s tim když mám depku nebo mám sto chutí všechno rozkousat ... no i takový mám stavy :D

    hehe víc si nepamatuju ale vym že celej tejden byla děsná prdel :D a taky že si se zapoměla rozloučit slovy smrti zdar, děti temnoty ... je to tak vůbec?

    OdpovědětVymazat
  2. Hej, Ty jsi nemocná! xD Kde je Tvůj pozdrav? xD
    btw, takže Aidam není Narosův Aidam? xD

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na aidama nepsala, už jsi mi to vysvětlila něgdy v únoru, to byla jedna z jiných kolegyň =) či kolegů... A kde máš smrťácký pozrav??? To jsem zase jediná myslící na zánik světa? Hjo :D

    OdpovědětVymazat