pondělí 20. dubna 2009

Matika? Kurva. Zítra píšem, a já neumim ani čísílko.

Doufejte, že Vám ta hrůza ani nepůjde otevřít.
Dneska jsem to musela šecko opisovat, nějaký podělaný dělitelnosti či co.
Kurváááá.
To se nedá vystát. A navíc mám hlad. Nechutnej hlad. Šílenej hlad.
A když už na to tak myslím, začínám si myslet, že bych měla jíst. A ta věta nedává smysl. Nehoorázně. Volala mi Andulína. To je kamarádka z minulý školy. Prej jestli nejdu na pizzu. Ani ne, díky. Nestojím o to, že bych tam potkala Doška, Čapka či co, a ještě nějaký osoby.
Dneska jsem psala třičtvrtěletku (snad se tomu tak řiká). Kodetová mě a Aidama odvedla do třídy k osmákům a všici na nás tak divně čučeli, jelikož měli volnou hodinu. Jinak z testu budu mít asi 5. Čtyři cvičení jsem naprosto zmrvila, další jeom polovičně.
Seru na školu. Seru na ňu už dlouho, ale což :D
Sbohem.
Smrti zdar, děti temnoty"

4 komentáře:

  1. heh já sem ze čtvrdletky dostala za tři. máš hustej styl psaní ... mi uplně připomína anety sešit :D heh :D

    OdpovědětVymazat
  2. Aidam? Doufám, že to je překlep a myslelas Adama, protože Naros kdysi na DS (stránka) přitáhnul jednoho kluka, co se jmenoval Aidam :D A matika mi už lehce leze krkem... dneska měly být 4 písemky (ne z Matiky), ale ukecalo se to na dvě, ty zbylé "až" ve čtvrtek. Skvělý. Ale mělo se psát ze Zemáku a já i Martina jsme si zapomněly jak učebnici, tak sešit, poprvé za celý rok, hezky se to sešlo XD

    OdpovědětVymazat
  3. To na tom papíře jme se učili v řijnu, maximálně v listopadu :D :D je to celkem jednoduchý, ještě to pracování s hvězdičkou, bléééé

    OdpovědětVymazat
  4. Zaprvé, nemať mě, já do adresy vždycky zadala "lithium" a prvnís vyskočila Ty, ale teď Ti konkuruje Evanescence :D... zadruhé, kdy bude pokračování 'Vidí toho víc'? ^o^
    btw, taky jsme se to už učili, ale spíš brzo zešílím z té proklatě Fyziky... asi začnu stávkovat, že stejně Fyzikem nikdy nebudu XD všechny ty vzorečky, zákony, pojmy... ááááá! XD

    OdpovědětVymazat