neděle 19. dubna 2009

Jsme zamčeni v jedné malé přihrádce, kterou přezdíváme svět. Žijeme ve strachu, bídě a v tom nejhorším světě všech světů, a říkáme tomu ŽIVOT?




Ani nevím, jak jsem na ten název článku přišla.
A věřte tomu nebo ne, ta hra na schovávanou je naprosto inteligentní film. DOkonce jsem po tom normálně usla, ale neustále jsem se koukala do dveří, jestli tam někdo neni. A když ten film skončil, neměla jsem vůli ani se zvednout a podívat se na budík kolik je. Ležela jsem zasáčkovaná v posteli a přemýšlela.
Ten konec...
"Kathryn, necháš otevřené dveře?"
"Ty víš že nemůžu, broučku..."
Nejdřív jsem si řikala, že asi proto, aby neviděla jak tam někoho vraždí, což je hodně velká pískovina, ale co. A ono takto. Pro ty co to neviděli, jako že vás asi bylo dost, tak byla v ústavu, a proto jí nemohli nechat otevřený dveře na chodbu.
Jenom by mě zajímalo, kam se poděla mrtvola tý blonďatý důry a co pak udělali s tim Charliem když ho tak pěkně zabily...
Docela maso. Ze začátku jsem nemohla. A říkám si, co kdyby můj táta umřel třeba v mých sedmi a já dělala tohle...
Ale protože jsem to zrovna přepínala tam a zpět, moc jsem nepochopila to s tim, jak tam ten její táta byl v tý místnosti a hrabal se tam v těch věcech a vzpomínal, jak tu svojí manželku udusil a potom jí podstrčil do vany, a potom se řeklo, že ju zabil Charlie.
A hrozně se mi líbilo, jak tam přijede ten polda a hledá toho tátu a jde za Emily a ptá se co to kreslí.
"Vás, jak umíráte..." pronesla a najednou se zhaslo světlo a tak on si vyndal baterku a posvítil si na Emily, ale ta už tam nebyla. A pak už tuplem nevim co se stalo.
Ale nejúžasnější byla ta pasáž, jak má Emily v pokoji tu Amy a pujčí si její panenku. A Amy se jde podívat na ty její a Emily potom říká: "Neměla bys tu být..." a potom nevim jestli se ptá ta Amy proč ne, ale Emily říká :"Mohlo by se ti něco stát." a ukáže tu rozmordovanou panenku s vydloublejma očima a zamáčklym xichtem.
A taky jak on vytahuje ten špunt z vany a je tam ta mrtvá kočka :D
Prostě maso film...
Tak se mějte jako světoví básníci, milujme se a to bez keců.
SMRTI zdar!
Imaginárním přátelům "Jestli mi něco takovýho někdo udělá, tak ho vlastnoručně uškrtim..."

































4 komentáře:

  1. Tag.. proběhne velké seznamování. Chci se sejít se tvými imaginárními kamarády. Není nějakej na lide.cz?

    OdpovědětVymazat
  2. ŠKODA.. No, asi si budu muset vystačit s imaginárnim králíčkem, dokud ho nesežere kočka. A na ten profil už se těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle film jsem neviděla, ale ty fotky a Tvůj popis k němu znějí dobře :D

    OdpovědětVymazat
  4. hej tak jestli je to až tak dobrý jak říkáš se na to asi taky kouknu ... jéé tam hrála Dakota? sem ujetá ale jakmile někde hraje někdo, koho mám ráda, tim spíšse na to musim kouknout :D ... zajmavý je že Dakota hraje převážně takovýhle holky, bo stě v hororech a tak ... bže co to ut zas melu :D no radši už zklapnu ;)

    OdpovědětVymazat