pondělí 13. dubna 2009

Everything is beautiful if you want...

Znáte to. Člověku je to líto, ale nic s tím neudělá. Tak co...


Ukryjme se spolu v temnotě...

No tak... Je mi to přece líto. A víte co? Něco Vám povím. Jen tak se mě nezbavíte.
Bolí mě u srdce... Kurva.
Nevím co dělat.


The D in darkness
- - -
The virus in your heart

Nejkrásnější věty z Motherzone...
Nevím. Dneska nějak nemám náladu na Metal. Už neumím udělat to šeptání toho chlapa, ale za to mám pěknej chraplák, takže když mu do toho něco zařvu, lidi venku si můžou myslet, že to tam patří. A že já mu do toho řvu často. Třeba "Doprdele co je?!" když se to sekne...

Enter this word
I´m the one
Return home
To the body of the Motherzone

Listen to each drops of rain
- - -
Please don´t let go
- - -
It´s just too hard to say goodbye?
- - -
I stand alone in the storm
Sudennly sweets world take hold
- - -
Listen to the rain

The funeral of hearts
- - -
When angels cry blood

I will stay forever here with you
My love
The softly spoken worlds you gave me
Even in death
Our love goes on

I linger in the door way
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay

PS: Ty věci kurzívou jsou z písniček. Ty co jsou oddělený třema pomlčkama patřej do jedný písničky ale nejdou za sebou.

PS2: Ty části textů jsem psala z paměti, takže se omlouvám za případné chyby



Beautiful - the.switch

Žádné komentáře:

Okomentovat