neděle 12. dubna 2009

Angel without wings


Máme tady anděly...
Dotek temnoty, jemný proužek krve stéká po bledé ruce nevinné dívky.
Podívejme se na to z té světlé stránky.
Když jsou tu andělé, nepoznáme je. Alwe mám na ně čidla. Jednoho znám.
A proto musím napsat tu větu...


Trochu života do toho umírání!


Mimochodem: Nesnáším velikonoce...
A víte co? Jdu srát náš barák s Metalem a u toho pojídat čokoládu. Oslaďme si život.
Mimochodem:
Ambulance... Přijde mi to jako něco, kam mě odvezou, až budu postřelená. POHOTOVOST... Vážně hrůza.
Týden zůstávam doma. Jsem zase nemocná...

1 komentář:

  1. jůůů změna ... ale příjemná ;)
    :D trochu života, ti dám!!!!
    taky nesnášim velikonoce. natož ty letošní!
    taky bych si dala čokoládu ... chjooo ... hele, přestaň pořád marodit nebo ten, kdo tě postřelil budu já!!!!!

    OdpovědětVymazat