čtvrtek 16. dubna 2009

"I lie in side myself for hours"

Ten její hlas na živo... To je tak úžasný.
Nevím... Nějak se mi udělalo líp. Sice nic necítím, pořád jsme nulové existence bez existence, ale naplňuje mě ten její hlas.
Jako by mi poháněl krev v těle.
Vytiskla jsem si asi 25 stránek něčeho, kde se vysvětluje celosvětovej problém a proč mé přijít třetí světová. Jsou tam sice tak nesrozumitelný výrazy, ale myslím, že když se budu snažit, pochopím to.
Ani nevím, proč zase píšu.
Asi jenom, abytse si PROSÍM poslechli tu písničku...
Zdraví vás nulová existence bez existence...







2 komentáře:

  1. ti dám nulová existence ... to máš zábavu na půl roku hele :D ... mě takhle naplňuje spousta hlasů. já taky jiný kapely ani zpěváky neposlouchám. potřebuju tu dokonalost, kterou v tom slyšim. potřebuju cítit celou písničku jako něco naprosto luxusního ... a to se mi moc nestává :D ... i když poslední dobou sem objevila tolik rulézních písniček :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máme odlišnej styl. Obě posloucháme metal ale tím to končí... Ty posloucháš spíš gothiku a já metalovky tipu "Blití do mikrofonu nebo říhání po celou písničku". Ale písnička je to hezká.

    OdpovědětVymazat