úterý 7. dubna 2009

Asi do mě vstříkli Lithium

A kdyby někdo nevěděl, jako že já to vím tak tak, co je to ten hroznej prvek lithium...někdy se to dává jako prášky na zlepšování nálady. Požádám doktorku, aby mi to předepsala (:D).

Jsem nějaká moc veselá. I když jsme musela na tečnis. A do školy. Blížej se ty kraťoučký prázdiny, kdy zažiju zase největší prdel za poslední desetiletí :D Ale od toho je Strmec, kterej je až o velkejch.
Víte co je dobrý na zítřku? Několik věcí.
Protože budou svátky, učitelé nebudou chtít psát testy.
Protože jsem po nemoci, nemusím cvičit.
Nemám žádný kroužek.
Přijdou moje mazaný sestřenky.
Je děják a konečně budu moct odevzdat to nechutný pordfolium, či jak se ta ohavnost píše.
Zase se hezky prospím za atlasem na zemplu.
A to je tak všechno XD
Asi do mě vážně dali Lithium. Ze všeho mám radost, i když každej dělá "Proč se mračíš?" XD
A dneska jsem se zase jednou dozvěděla, že jsem satanista :D A navíc od dvou dospělejch lidí XD
Pomalovala jsem si ruce jizvama a ňákejma přezdívkama (:D) a my šli na tělák ven. No a šli jsme běhat k nám na tenisový kurty. A jak jsem necvičila, tak jsem šla čučet na Petra(trenér), jak hraje tenis. A tak jsem si tam tak sedla a přišel ke mně Radek (další trenér) a říká "Nejsi ty satanista?" a já jako že ne¨, proč si to myslí. On se tak podíval na mojí ruku a povídá "Ty musíš bejt satanista! ty si taky takhle malujou po rukách!" XD A Petr kejval a dělal "Terka je náš malej satanista...." XD
To má svět satanistů víc než by se čekalo, jestli je to každej, kdo si čmrá po tlapách :D
Ale takovej kompliment jsem nedostala už dlouho (vtípek. Ale je to lepší než slyšet jenom "EMO!!").
Což mi připomíná, jak jsem šla dneska hodnotit masky malejm capartům a šla jsem po schodech a najednou ňáký malý dítě. A jde proti mně a křičí "EMO! Nééé?!" XD Tak nevim. Mohla to bejt tak prvňačka :D
Tak já zase jdu :D
Mějte se.

1 komentář: