pátek 17. dubna 2009

Feel the Darkness

Zdraví Vás nulová existence bez existence...

Dneska jsem přemýšlela. Nad nejzáludnější věcí na světě. ta věc je NIC. Dumala jsem na ničím. Víte, že když si představujete nic, stejně si něco představujte? protože i nic je něco. Výraz "nic" hodně lidí přeceňuje, podceňuje a já nevím co ještě. A to by se dít nemělo. Svět spěje do hlubin temnoty, a protože temnota je krásná, nechci tam hnít s těma tupcema co moc dobře znám. Napadá mě další věc. vymyslím si imaginární NIC. Jo. A budu ho přezdávat Nic. Jasmína ze mě bude mít radost. Další přírůstek doo mé rodiny. Smrtka, nic... Příště si vymyslím masovýho vraha a bude. Kdyby něco, Jasmína neexistuje. Teda ani já neexistuju, ale ona už tuplem.
A Jasmína bude mít další přítelkyni. Victorii. Jo. Victoria je nádherný jméno. A Victoria umírá. A nikdo neví jak to zastavit.
Zdám se vám jako blázen?: Myslete si to dál, já se vyžívám ve svých imaginárních kamarádech. Jenom mi někdy dělá potíže je ukrejvat před lidma, který se neustále ptaj na co tak čučim.
Ještě mě tak napadá... Victoria bude sama TEMNOTA. Jasmína je Smrt, Nic je nic a Victoria bude Temnota. A je to. Zachvíli budu mít sbírku podivných existencí.

Zdravíme Vás.
Loučí se Ophelia, Jasmína, Victoria a Nic...
(pro někoho "milovaná gotička", či jak je to =3)

4 komentáře:

  1. Říkáš že hodně lidí NIC přeceňuje nebo podceňuje. A ty ani jedno z toho neděláš?
    Zajímalo by mě, jak si NIC představuješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. hej tak to díky ... dokonalý slovo ... padala sem z něj ze židle když sem to dočetla :D

    ty zasloužíš metál ... pochvala je málo ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jo no já taky nevim jestli se ke mě pavel vůbec hodí. já sem taky blbá. moc ho neznám a teď když zahočínám poznávat, začínám zjišťovat že to neni zas tak uplně můj typ.
    jo o markovi je ještě na starym blogu a tam asi se k těm článkům už nedostaneš protože sem tam dala jenom jeden a to tak aby se nikdo nedostal k rubrikám aby ty články nepřečet. víš co, když už by někdo fakt chtěl, musim mít pojistku :D

    ale rozhodně s markem nikdy nebudu páč bydlí v neratovicích a to je odsud 173 kiláků. viděli sme se spolu na chatě. takže ačkoli se navzájem máme rádi je nám to na hovno. neměla sem si s pavlem nic začínat. celkově měnim názor na všechno ...

    jo a s neirou sme založily netovou elitu a budem rádi když se k nám připojíš. no ale zase nejdřív musim zjistit co má v plánu tam dělat ... no to je jedno. víc ti o tom teď asi neřeknu ... ale ještě o tom mluvit budu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Uhm... Nic=nic, Jasmína (sympatické jméno ^^)=Smrt a Victoria (taky ^^)=Temnota? Zajímavé uskupení. V mojí hlavě vznikají konkrétnější osoby... tedy, někdy vzniknou v příběhu a pak se nestydatě usadí v mojí hlavě a ne a ne odejít, ale jinak taková Kassička je zcela konkrétní temná andělka, noční elfka a upírka... Moraell upírka toužící vyvraždit svět... etc. ^^

    OdpovědětVymazat