neděle 22. března 2009

Že by smrtelná nemoc?

Pořád smrkám, místo m říkám b, kašlu jako ten nejhorší kašlatel světa a musím se smál, i když to zní jako smích smrtky samotné.
Veronika už od ráda leze na chat. Má tam nějakýho Milana, či co, protože včera tady dobívala jakéhosi Piskanta... Tomu ale řekla, že ona se taky nezajímá, jestli mu po ránu stojí, on se nasral (nedivím se mu. Já bych ju rovnou uškrtila) a ona tady potom pořád křičela a mávala rukama. Bylo mu 16 a pořád chtěl mluvit jenom o sexu, takže jsem se radši nezapojovala a říkala jsem si, jak někteří jsou svatí.
A doufám, že má nemoc poroste do obřích rozměrů a mé zelené hleny přesvědčí mámu, abych nemusela do školy...
Vážně mi není zrovna nejlíp a navíc celý minulý týden jsem žádala o léky všch typů, ale jaksi to nezabírá.
Tak prosím, doufejte, že z toho neumřu. A navíc se obávám, že ze svých zelených hlenů brzy hodím šavlu...
Tak já jdu pozorovat veroniku a její milence po internetu...
Vy jste svatí. Ale Bůh existuje jenom jeden.

1 komentář:

  1. dokonalá to nemoc, tato velice závadná a smrtelná nemoc mě postihla asi tak před 3 tejdnama a ještě sem neumřela a ani jednou s tim nebyla doma, takže neboj, budeme tu ještě kurva dlouho :D tydle akce znám. vždycky když spim u sabči tak děláme něco podobnýho akorát já se zapojuju tak, že vpodstatě si s nim povídám já a ona to jenom píše :D stě mám leočí keci než ona :D šavlu hoď ale ničemu to nepomůže ;) toť menší rada ;) já mizim :P

    OdpovědětVymazat