čtvrtek 19. března 2009

Got milk?

Zítřek bude teda zase jednou mazárna... Máme jakýsi podivný DEN čehosi, a nebudeme se učit. Celej den budeme jenom lítat po škole a chodit na přednášky. Nikam nejdu. Jenom si sednu do přízemí na lavičku a budu sledovat jak se lidi mlátěj a jak sedmáci hledaj svojí třídu.
Nechápu proč se na to lidi tak těšej. Dobře. Neučíme se. Ale co? Budeme muset chodit po škole a hledat třídu, kde se má přednáška konat.
Co je mi do toho, co mám dělat až se zhulim? To snad budu řešit sama. Učitelé mi nemusí oznamovat, co dělat až se vožeru.
Odpoledne si sem přivedu Veroniku, která tady bude spát do neděle. To je jedoná věc, co mě na tom těší. Taky nejdu na klavír. Uplně hustý :D
Dneska mi zase pár lidů oznámilo, že jsem satanista a jeden se mě ptal, zda-li jsem gotička. To mám ale štěstí :D
Jeden by neřekl, jak jsou lidi chytrý. Ale že bych něco podobnýho byla? k satanistovi mám daleko a gotička? I kdybych byla, nebudu to o sobě rozšiřovat.
A tak jdu sledovat přátelé.
Zítra si s Veronikou hodláme půjčit pár hororů, ať je sranda :D
tak já už teda vážně odcházím...
Sbohem.

1 komentář:

  1. no vidíš, mi dem zase do divadla, to si nevybereš.
    já mám naštěstí hodný rodiče a skoro 18-cti letou sestru. takže už vim co dělat když se vožeru, ne že bych měla vlastní zkušenosti :D ale málem už se mi to povedlo ;) si to užijte, noc s hororama je nej ;)

    heh sem nevěděla že i Amy propaguje kampaň "Got Milk?"

    OdpovědětVymazat