čtvrtek 19. března 2009

zase jsem to pokazila. Já nemám žít. Jenom stresuju lidi kolem. Nesnáším se. Proč to dělám?!

Zase. Zase. ZASE!
Kurva! Proč to dělám?! Doprdele já jsem tak blbá! Tak zase to mám na triku!
Zase já! Ale kdo jinej?!
Proč to těm lidem dělám. Miluju je. Potřebuju je. Tak proč jsem na ně tak hnusná?!
Nedokážu být normální? Svět mě stvořil jako svini, co všechny jenom buzeruje.
Kurva vždyť já to nechci dělat. Oni vědí, že je mám ráda. Ale já je nemám ráda. Miluju je. nesnesitelně moc. A přesto jsem na ně hnusná.
Měla bych se jít léčit. Se mnou to nemá cenu. Co když už nepřijde? Co když změní icq? Co kdyby--- konceec. Nemám nervy. Nqa sebe. protože se nesnášim. Nesnášim se víc než všechny ty svině u nás ve třídě.
Já se bojím. Ale zavinila jsem si to. Zabiju se. Už toho mám dost. Budu čekat. A když to bude trvat dlouho, zabiju se.
Nějak nechutně. Aby o tom všichni věděli. A hlavně ta osůbka. Ta, co mě tady drží. Jako ta pomocná ruka. A já jsem tak hnusná. nezasloužím si, aby se se mnou někdo tak úžasnej zahazoval.
Promiňte. Všichni. Možná jsme někomu z vás ještě neublížila, ale i to se brzy stane...
A prosím, přijďte mi na pohřeb...

1 komentář:

  1. jej, cos zase provedla? škoda se ptát ... snad jen, držím ti palečky ať se to spravý ;) o mí přítomnosti na pohřbu už dávno víš, budu ta v tom hnusnym růžovim ;)

    OdpovědětVymazat