neděle 29. března 2009

Pšík...

To dítě mě naštěstí nepoctilo svou návštěvou. Takže o svoje nechutný vlasy nemusím mít strach.
Zato jsem se dozvěděla, že mám asi jekousi alergii.
Já pevně věřím, že ne. Podle mě je to chřipka. Neustále smrkám a kašlu. To přece nejsou příznaky alergie! Neřešme.
Četla jsem články ze starýho blogu. Hrozně mě to baví. Sledovat, jak jsem trpěla. Je to takový zajímavý. jeden by řekl, že nad tím budu kroutit hlavou. Ale ne. Pozorně to čtu. A zjišťuju, že mám právo svět nenávidět.
Všichni to právo máme. Ale někdo ho nenávidí jen tak.
A to už pak je k ničemu.
ALe nevím. Jako by mě to období na pár týdnů přešlo. Začínám si myslet, ýe se to vrací. Už se chci loučit. Ale neudělám to. Záleží mi na některých lidech.
A navíc musím jít za Májou do nemocnice.
Majka... Ona je neutrál. Ani ne tak úplně se mnou a ani ne tak úplně proti mě.
A proto jí udělám radost za to, že ona ji způsobuje mně. Pokecám s ní na nemocničním lůžku a dám jí bonboniééééru. A bude vystaráno XD
Vedu vážnou diskuzy. Taklže se mějte.

1 komentář:

  1. tak takhle se alergie projevuje ale to neřeš ;) tak to je fajn ... určitě jí potěšíš bonboniééérou :D já když šla za kámoškou do nemocnice, neměla sem nic a ona byla stejně šťastná :D

    OdpovědětVymazat