neděle 29. března 2009

To dítě zase jednou přijde...

Achjo... Místo toho, aby se mi celou noc zdál sen o tom, jak zabíjím třídu, se mi musela zdát noční můra o přestavování nábytku. Dvakrát jsem se z toho celá spocená probudila...
Ještě že se mi nezdálo o Samuelovi...
Jelikož dneska přijde. Malý ječící fakan. Kolik mu je? Dva? Ani já takhle neřvala. Ten rozmazlenej fracek musí mít všecko, co vidí. Navíc mě chytne za pačesy a trhá s nima. Pak se divim, co si to strká do pusy...
Nějak jsem si vzpoměla na naší povinnou četbu.
Přišlo na mě dilema. Jak ráda bych četla Sophiinu volbu... Šak Kodetová už na tu knihu divně zírala. Potom zakroutila hlavou a odkráčela.
Obávám se, že za tolik stránek nádherného počtení bych od ní mohla dostat třeba i za5...
Takže se jí tam s tim nebudu srát. Jednoduše si to přečtu, a potom za dva dny přečtu už potřetí Cestu kolem mé hlavy za 40 dní. To je taká prdel, to byste nevěřili XD
Taky chci jít do slunečního dvora. A potkat pana Kučeru či paní Doležalovou XD
Každopádně jelikož to má být do května a já už to mám skoro dočtený (čtu to od včerejška), určitě to zapomenu, takže tu knihu budu muset ještě párkrát číst...
Modleme se, ať mi ten harant nevyškube všecky vlasy... Až přijde, jako že nevím, proč by měl přijít, tak se schopvám do vany a budu dělat mrtvou.
A bude. Ještě u toho umřu a splním něčí přání (:D).

2 komentáře:

  1. Checht, na jméno "Sam" jsem hodně alergická, mám proto svý důvody =) A sen, kde by ch zabíjela třídu mne bohužel taky dnes minul, zdálo se mi o tom, jaxem vstala a najednou zase usnula, pak zase vstala a najednou zase usnula, prostě velmi zajímavý sen xD

    OdpovědětVymazat
  2. heh tak snad ti to malý děcko nevytrhalo všechny vlasy ... ale třeba by tě konečně přestali považovat za EMO ... no ale to se asik nestane ... hmm , škoda ... atomovku na fakany ;)

    OdpovědětVymazat