úterý 17. března 2009

Jedna dvě...

I see you
Cause you won't get out of my way
I hear you
Cause you won't quit screaming my name
I feel you
Cause you won't stop touching my skin
I need you
There coming to take you


...nikdo nejde. tak tady leží ten přenádherný mozek. Leží a je rozbitej. Ale stejně je úžasnej. Přemýšlím, zda-li ho nepojmenuju. Třeba Pepa. Ale to jméno se mi zrovna nelíbí. Bude se totiž jmenovat Pan Mozek. A až bude můj pokoj vylepšen do temných braev, koupím jsi tu úžasnou lebku a dám si ju na poličku nad postelí. A budu nosit v tažkách kosti. Ať maj lidi důvod se mi tam nehrabat.
Stejně nevím, nač jim je zjišťovat jaký věci mam v tažce. Oni přijdou k mojí tažtičce a začnou se v ní přehrabovat. Najdou miliardy mých intimních věcí, což nevěstí nic dobrého.
Kdybych přišla k jejich lavici a začla jim číst smsky před celou třídou, asi by nebyli rádi. I když oni si to čtou pro sebe. Ale já bych byla mrcha, a udělala bych to. A víte proč? protože oni jsou hnusní. A blbí. Jsou horší jak já.
A tak je nemám ráda. Protože oni mě taky ne. Oni mají hlavu plnou popíku, nějakejch celebrit a hsm. A řvou na mě, že jsem jiná. Že mě to nezajímá. Že mám jinej styl hudby. Že jsem EMO, jako že myslím, že nejsem.
Jednou všem ve třídě dám tenhle web, ať vědí, jak je nesnášim. Snažím se nedávat to najevo. jelikož když to udělám, tak na mě potom všich ni koukají. A nadávají mi ještě víc. Šak já se divím, jak to, že mi ještě nikdo nedal přes tlamu.
Ale taky bycvh jim dala. Takovou bych jim lískla, že by se neprobrali jještě pěkně dlouho.
Někdy je tam sranda, to jo, ale to že se zasměju, neznamená, že je mám ráda. V něčem jsou perfektní. My jsme ten nejlepší kolektiv jakej znám. A to přes to, že já nesnášim je, a oni mě. A někteří co mě snáší a je taky, ty neutrální, jsou prostě to lepidlo mezi náma.
Je to jedna z věcí, který na tý příšerný třídě miluju. Taky miluju její inteligenci. Všici jsou tam blbý jak polena, až na Richarda, šprta třídy, ale stejně se nenechaj urážet. Áááčáci jsou samý šprti a hodňoučký haranti. Jejich třídní, když máme spojenou hodinu a řveme, přijde do třídy a začne "A doufám, že to tady nekřičí to moje milovaný ááčko, ale to hrozný bééčko!" píča jedna zeblitá. A i když nás takhle uráží a řve, ať se pak nedivím,e že nejezdíme na výlety, jako to její zeblitý ááčko, tak my se jenom uchechtáváme a naschvál pak řvem ještě víc. Když to řekně někdo, na koho si můžem dovolit, hromadně ho sljedem, ať se snášíme, či ne.
ta třída je příšerná. Naprosto hrozná. ALe já jí přesto mám šíleně ráda.
A i když šířím negativní vlny proti ní, stejně by mohli pochopit, že malá moje část je stejně má ráda. za to, jaký jsou. Ale ne po jednom. Kolektivně.
Jsou parádní. Ale jenom, když jsou všichni spolu proti něčemu.
Ale stejně jsou blbý. A nesnášim je. Pche.

8 komentářů:

  1. Koukám. Přímo zírám xD Radši sem ani nepiš, kolik ti je, blogspot, co jsem ho měla já, byl povolenej až od 13 xD Jinak drsný, mno ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jináč jestli je ti 13 sorry... Já jen že jsi v šestý třídě, pokud vim ... Ignoruj xD

    OdpovědětVymazat
  3. A teď to bude nejvíc výtlemný xD Zničit krtka? To mne dostalo xD

    OdpovědětVymazat
  4. 100% Exotka: poslouchej, ty moje 100% Cocotte Exotko, i kdyby mi bylo sedm, budu oznamovat, že mi je třeba 16 XD To už neni jejich problém... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale je to vtipný xD Teď budu hodně exotit, toho si nevšímej, jsem šňupala ibalgin tak mi není moc dobře :(

    OdpovědětVymazat
  6. Jé tak to promin, psala jsem novej článek, jsme nemohly hodit řeč... Bych ti dala ajso (JAkože 379219178, jestli chceš... Ve statusu mám naprosty hovadiny ale nechce se mi to měnit...) ale fakt nemám náladu na všechny ty děvečky, tedy děvky v miniprovedení a neviditelná už taky být nemužu... Kvůli mirandě... Hjo, proč jsem jim ji jen dávala... Jedině Skype, tam mám sedmnáct lidí xD

    OdpovědětVymazat
  7. Trochu se zorientovat ve vlastních názorech by neuškodilo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hih..někdy máš pravdu...a áčko je šílené!

    OdpovědětVymazat