čtvrtek 26. března 2009

Sama v temnotě

Nesnášim svět. Nesnáším ty bytosti, co si říkají lidi.
Tak proč tady jsem? Mám sto, ne-li víc chutí porozbíjet všem držky. Donutili mě zbavit se mojí milovaný patky. Naštěstí už snad nebudou dělat "A ty seš emo?". Dobře, uznávám, že když se tak podívají na moje zápěstí, uvidí nemilou věc. Když spozorují tu věc na mém krku, nebudou říkat "ty jsi goth?" ale zase "Ty jsi emo?"... Byla bych tolikrát radši, kdyby si říkali, že jsem goth. Ale já nejsem nic takovýho. Takový lidi, jsou perfektní. Já jsem jenom já.
Já, co Vás tady otravuju. Já, co se asi až to dopíšu půjdu zabít.
Jen mě tak zajímá, jak se dozvíte VY, že jsem po smrti. Když to tak čtu, připaám si jako pubertální kurvička, co má výkyvy nálad. Možná to jsem. Ale nevidím to. A možná Vy to víte, ale nechcete mi to říkat.
Možná bych se i rozbrečela. Ale to nepomůže.
Nevím, co mám dělat. Nezáleží mi na nich. Jim na mě taky ne. Ale když už nemám pro koho žít, tak proč se snažím? Jiskjra jaksi vyprchala a zdá se, že už e jí jedno, co pro mě znamená.
Tak proč...?
Mám tady takovou pěknou ostrou věc. Že bych si ju zaryla do ruky? Máti přijde až v jedenáct, takže to snad stihnu popsat celej svůj pokoj vašema přezdívkama.
A pár dní tu zase nebudu. Dostala jsem další 3 z čj...
Nevím o čem psát. Jdu si tady uklidit. nechci umřít v nepořádku.
Miluju Vás.
Sbohem.

3 komentáře:

  1. nwm ale přijde mi, že když se tě někdo zeptá, jestli seš goth, jako by ti lichotil. taky to tak máš? jenže je napadne že seš emo ... pfff ... taky už mě to začíná srát do obřích rozměrů. občas si říkám, že kdybych se zabila, nikdo by to ani nepostřehl ... ale nějak si neztěžuju ... nepotřebuju, aby v každých novinách psaly, že sem se zabila ... nebo aby skoro celej lišov věděl, že sem umřela ... stejně by si akorát všichni říkali "a kdo to vlastně byl?" ... taky ybch si mohla uklidit a říct konečně matce o těch hnusek v žk ... taky tě miluju ;) papa

    OdpovědětVymazat
  2. I kdyby jsi vtipkovala, většině lidí to jako vážná situace nepřijde. Berou to jako vtip, ale já ti moc dobře rozumim. Nemám stav na to, že se musim řezat, ale většina lidí vůbec neví, co to ghotika je, takže je to na nic. Všechno je v tyči... Nemůžu se kouknout na sebe do zrcadla, protože od dob, co mi ten kretén řekl "Piča s velkym nosem" se začínám fakt řešit a připadá mi, že tam mám prasečí zásufku. Hrozně tě obdivuju, jak můžeš všechno vydržet. Nechceš mi darovat autogram? Prosíííím ;)

    OdpovědětVymazat