středa 18. března 2009

Abych měla přehled

A když tak koukám, napadá mě maximálně to, že by mě nemělo nic napadat.
To už je jejich problém že se jim to nelíbí. Já jsem se do toho zamilovala. Je to to nejnádhernější, co jsem kdy stvořila.
A sice nikdo netušíte, o čem hovořím, ale nevadí.
Všici na to tak čučeli a pak kroutili hlavama. A dostala jsem po dlohé době zase nechtěný kompliment.
Adam: "Ten Satan je ale ošklivej..."
Kristýna: "Vždyť Tereza je celkem hezká!"
Tak to bych nečekala :D
Sice jenom celkem, ale co. Sice to byl jenom vtípek, ale i bezcitný vtip který nasvědčuje komplimentu je pro mě blaho.

Ale teď se bojím, že ten obličej uvidím na zdi. Velký obličej. Bojím, se, že Bůh se rozhodl mi udělat něco hroznýho, protože jsem nakreslila Satana a tvrdila o sobě, že jsem Satan sám.
Sice věřím, že za to, co se mi stalo, by Bůh mohl být na mojí straně, ale když to tak čtu, sjtejně mám strach.
Budu se snažit tomu nevěřit. Já věřím v to, že Bůh mi pomůže. Ale na druhou stranu se bojím, že se mi ten obličej objeví. třeba jako vidina. Jsem blázen. Mně to cochází. Ale pořád mám strach.
Prostě se neobjeví. Ne. Kdyby se měl objevit, stane se to hned po tom, co to řeknu, nebo co to nakreslím. Jo. A proto říkám "žijte dokud Vás v tom někdo nezastaví" :D
A tak taky věřte, že mě nedostane. Protože mi to vážně nahání hrůzu. I když Vám se to zdá jako nesmysl.
Stejně je to asi blbost. Možná Satan existuje, ale přece jsem neudělala nic tak špatnýho. Bůh se mnou. A s Vámi taky...

3 komentáře:

  1. Nvm která bije, nějak nevnímám, nebo co, ale nějak jsem zapomněla celej obsah článku, co jsem klikla na komentáře. Ale Satan existuje. Včera jsem se s ním zrubala v hospodě. Respektive... Kéžby.

    OdpovědětVymazat
  2. Aj. Já bych spíš řekla, že za to může blog. DEBIL :D

    OdpovědětVymazat
  3. heh tak tady seš, sem tě objevila, ... víš co se říká, kdo hledá najde ;) ale ono to nebylo moc těžký :D

    eh, z toho moc nemám, ale každopádně když v něco věříš, mohlo by se to tak stát ;) a můžeš se zkusit začít modlit :D:D:D:D (ale pokud se modlíš tak už mi to nepřijde tak vtipný:) nu což už)

    OdpovědětVymazat