čtvrtek 7. května 2009

A když se tak podívám...


Zdravím Vás, osoby.
Matka zapoměla na mou poslední čtyřku, takže můj trest končí už dnes. Není to bezva? Ani ne, ale mně to přijde naprosto dokonalý.
Včera se dělo tolik věcí, že než bych je sem napsala, umřela bych nudou. Celej tělocvik jsem seděla na parapetu a vykládala Andulíně, co všechno mě sere a proč nesnáším slečnu Já jsem královna všech, proč se chci zabít a ona udělala "Proč brečíš?" a já si otřela tváře a zjistila, že mám mokrej celej rukáv. Brečela jsem jak malý dítě a ani o tom nevěděla.
Ale dneska jsem si zase vynahradila všechny ty negativní emoce.
Víte, aťák (ateliér) je něco, kde se člověk nasměje, kde nemusí poslouchat slečnu Já jsem královna všech, a dá se tam bavit s tak úžasnejma lidma...
Musím se s Vámi podělit o vtipné věci, který se Vám vtipný zdát nebudou.

Radka barvila keramiku a musela si sundat prstýnky. No a David jí jeden zebral a nasadil si ho. Ale jaksi mu nešel dolu. A radka se na něj tak podívala a pravila "Mejdlem, vole...". Tak David šel k umyvadlu. Vrátil se a položil Radce prstýnek na stůl. Ta si ho chtěla nasadit, ale zjistila, že je CELEJ od toho mejdla, takže to mejdlo bylo aji po celym stole. A Dacid se usmál a řiká "Mejdlem, vole!" XD

Evička (učitelka) dala Davidovi CHLAPSKOU práci :D Dala mu kyblik a v něm nějakej humus, že to prej má rozmíchat. Tak on to míchal míchal... A míchal to štětcem. No a pak mu ten štětec spadnul do toho hnusu a tak ho tam začal lovit. Ale nešlo mu to, tak to míchal rukou a pravil "Já asi budu zedníkem..." a kydnul si ten hnus na triko XD

No, a jak si tak David šel od toho humusu umejt ruce, kydnul to Tereze na bundu. Ta hned jak to spatřila se nasrala a začala ho honit. Potom ho chytla a mlátila ho do hlavy a Evička se k nim otočila a zařvala "Dost už toho sexu!" XD

No. Jak Radka dělala tu keramiku, musela mí vlasy v culíku. A když si ho sundavala tak sima pohodila. A já pravila "Pěkně házíš vlasama!" a Davvid kterej seděl vedle ní se zhrozil a začal pištět "Radka hází vlasama! Hodila na mě všechny svoje lupy!" XD

No a na konci jsem s Terezkou Davidovi barvila xicht, i když se to moc nepovedlo, ale to je na dlouho... :D
Takže dobrý no...
Já jdu něco dělat. Ještě nevím co.
Sbohem.
Smrti zdar, děti temnoty!

2 komentáře:

  1. Zdar matko temnoty.. Ten hnus bych chtěla vidět:D

    OdpovědětVymazat
  2. Eehm, co ten hnus byl zač? :D

    Btw, a co si o sobě myslíš Ty? (bože, to zní strašně kriticky, ale nepodařilo se mi tu větu naformulovat jinak) Jakože ohledně zájmů. Btw, v posledním článku-deníčku mám ten můj sadismus popsán ^^;

    OdpovědětVymazat