neděle 3. května 2009

Blik cvak.

Dobrý den.
Chtěla jsem sem dát fotku mojí sexy krvavý ručky, ale matka půjčila někomu moje usb kže mám smůlu.
Ale rozesmála jsem se. A to pořádně. I když nejsem veselá, tlemila jsem se jak ovce.
Probírala jsem starý obrázky a zjistila jsem, že už v první třídě jsem kreslila depršesivní věci. Docela maso no.
A taky jsem narazila na přání k narozeninám od mého pomyslného bratra.
A u toho jsem se tlemila jak prase.
Stojí tam "Ať se ti splní všechna tvá přání (ale jen ta, co tě nedostanou před soud)" XD Já prostě nemohla.
Potom jsem našla několik neodeslaných dopisů pro jednoho živočicha. A u toho jsem se taky nasmála.
Ale teď mi zase z ničeho nic začaly týct slzy. Tak já nevim.
Siří mňa to, jak praví Nathan.
Jo a asi dva tejdny tady nebudu. Dostala jsem několik čtyřek, pár trojek atd. atd...
Jo a mám ÚCHVATNOU zprávu.
Z tělocviku mám na výzo 1-2!! Není to bezvadný?! Je to bezvadný.
Sbohem.
Jdu trpět. Umírat zevnitř. Vzpomínat. Brečet. A já nevim co ještě.

Smrti zdar, děti temnoty...

3 komentáře:

  1. Vítej z5, matko temnoty :D A jsem ráda, že ti připadá ten pozdraf vtipný.

    OdpovědětVymazat
  2. hehe :D já se taky vždycky u starejch vzpomínek nasměju ... teda ne dycky ale to nevadí :D ... njn co naděláme, matčiným rozhodnutím by se nemělo protestovat (ironie) ... hej ale 1-2 z těláku je úžasný ;) já mám za jedna ... ale to je taky uplně bezva ;) tak papapa (zatim)

    OdpovědětVymazat
  3. Errr (začínám mít dojem, že to píšu nějak moc často), já se už párkrát taky prohrabovala ve starých věcech. Upřímně mě děsí, jak jsem dřív myslela, co jsem kreslila, moje dřívější fantazie a tak... šílenosti... err, mimochodem, doufám, že se sem dostaneš častěji. A že budeš pokračovat v psaní, mohlo by Ti to pomoct se odreagovat ;) auu... slzy... závidím. To zní divně, co? No, mně se nepodařilo brečet už snad týden, možná a půl. A přitom těch emocí, co by měly jít ven, je tolik... dusit to v sobě bolí snad ještě víc...

    P.S.: narazila jsem na Tvůj ještě-předchozí blog ^^ ten days by Ty ;)

    OdpovědětVymazat